18:03

Som ni vet har jag en "godisfri vecka" denna vecka, och trot eller ej, men jag har klarat det galant hittills. Därför har jag nu bestämt att jag bara får äta godis på lördagar. Och självklart börjar mitt nya "godisliv" idag, bra va! Så nu sitter jag här och väntar på att systeryster ska komma hem, så att vi kan cykla iväg och köpa candy. Jag slår vad om att jag inte alls kommer vara godissugen när ja väl har godiset. Men whatever, bara massa skitsnack nu va ;p Oj vilken timing, nu kom hon.


Kommentarer
Postat av: jeje

hur många gånger har du inte bestämt det egentligen? ^^

2008-04-12 @ 19:44:20
Postat av: Bella

Jessica: nej men du fatta fel ;p ist för att bara ha godis "löfte" en vecka så fortsätter jag ;) du bröt ju ditt efter en dag ;P

2008-04-12 @ 20:17:46
URL: http://medbella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0