19:30

Haha oj så duktig jag är! Nu har jag både gjort klart svenskan till seminariet imorgon, men även övningskört. Jag ska säga er att övningsköra är det absolut tråkigaste som finns, enligt mig. Jag hatar det något extremt så det finns verkligen inte. Jag började övningsköra i februari förra året. Så i början körde jag väl ganska mycket, sen blev det mindre och mindre. Och det känns som om jag inte har kört på flera tusen månader. Men men, det gick ganska bra för att ha varit ett tag sen sist. uusch, nu ska jag inte snacka bilar och sånt tråkigt. Det är sånt mysigt väder ute, tycker ni inte? Nu ska jag, hm. Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra, men inte ska jag sitta här inte.
Krams


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0