Äntligen helg!

Har varit en riktigt seg vecka, usch. Vet inte vad jag ska säga om dagen som varit. Den var seg! Började med samhällskunskap sen engelska,idrott,lunch och matte. Har varit underbart väder idag och jag måste säga att många i min klass är för bra. Jag skrattar tills jag gråter, no kidding. Men iaf, idag efter skolan följde jag med hanna hem. Vi cykla iväg och hyrde två filmer och köpte godis. Sen så beställde vi kinesmat också :D för gott! Sista filmen vi kollade på var en skräckis, och jappp.. jag var rädd. Skrek till och med emellanåt. Och hanna bara sitter där brevid och skrattar åt mig. Det var lite roligt när vi kom till en scen i filmen när jag är sådär extra spänd fast jag vet att något kommer "hoppa fram" liksom. Och när det väl händer, självklart blir jag rädd och skriker. Då säger hanna att hon blir mer rädd för mig än filmen :) Men jag tycker det är kul när man blir sådär rädd typ ifall någon skrämmer än, för jag börjar alltid skratta så efteråt. Ne hörrni, nu svamlar jag bara. Hoppas ni får en bra fredag!

image19
                       kinesmat                                                                      hannis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0