Hej på er!

Har nyss kommit hem från laxå, har ju som sagt ledigt. Dagen började segt med att jag gick upp 06.30(!) för att åka med buss till laxå. Väl i laxå gick jag dirket till farmor och farfar för att krypa ner under täcket i soffan och sova. Sen blev det att kolla lite tv, sitta vid datorn och göra mig i ordning. Vid 2 gick jag till bowlingen för att kolla när eddie, emil och jonas(?) bowlade. Snacka om att e trodde han ägde sönder dom andra, bara för att han har lite nybörjartur (A) Aja, efter det drog jag hem itll hanna för att hämta en påse jag lämnade kvar i fredags. Förlåt för att jag väckte dig hannis :)  Efter det så blev det att ta bussen hem, och nu sitter jag här. Men jag ska kila igen, ska se på Oc!

Puss&kram

Kommentarer
Postat av: eddie

det va ingen tur :)

2008-04-14 @ 16:14:45
Postat av: Bella

eddie: det var det ju visst :)

2008-04-14 @ 17:10:25
URL: http://medbella.blogg.se
Postat av: Leo

Hur gick det för dig då? :)

2008-04-14 @ 17:37:37
Postat av: Bella

Leo: Om du menar bowlingen så kollade jag bara på :)

2008-04-14 @ 18:13:05
URL: http://medbella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0