Lördag 19 april

Hej på er.  Är hemma nudå från marieberg, köpte en hel del snyggt faktiskt. men, så vad har ni för er ? Själv sitter jag här och läser lite bloggar. Blir en slapp lördag idag, med familje mys ikväll. Blir att kolla på körslaget och käka massa gott. Egentligen skulle jag behöva plugga också, men det orkar jag inte. Förresten, när jag kollade under mina sköna tygskor häromdan så såg jag att dom hade spruckit, i båda(!). Fort springer jag upp och letar efter kvittot. Tror ni jag hittade det eller. Nej precis, jag hittade ALLA kvitton förrutom det till just dom skorna. Suck. Men men. Jag lägger upp en dagens outfit också, som idag är slapp och bekväm. Men nu ska jag kika vidare i bloggarna.

image20


Kommentarer
Postat av: nea

men din snygga jävel :D vart har du köpt skortklänningen? :) me love.

2008-04-19 @ 19:38:48
Postat av: Bella

nea: du är snygg!! den har jag köpt på H&M ;) jag har en sån i blå/vit randig oxå.

2008-04-19 @ 19:50:56
URL: http://medbella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0