Mega huvudvärk

Tjenixen. Ja -mega huvudvärk- är precis vad jag har. Det är rena rama åskbullret i skallen. haha. Har för övrigt bara varit i skolan idag, onsdagar gå rjämt så snabbt, så det är skönt :) Först sovmorgon, sen bild, lång rast, tyska, lunch, matte sen sluttt. Och idag på tyskan så skulle vi ha det muntliga, men det var bara en grupp som hann, och självklart var jag inte med i den gruppen. Lite tur, för jag kan verkligen inte det jag ska säga utan papper. Så det blir att läsa in det lite senare, men jag ska även göra en recension för en svenska bok, vi har nämligen bokseminarium imorgon. Tråkigt värre, ja vet. Men men, det är ju underbart väder ute, nu känns det verkligen som att våren är här. Nu ska jag dricka några liter vatten och ta en ipren så att huvudvärken försvinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0