Onsdag 9 april

Skolan idag som vanligt, fast hade bara bild och matte. Skönt som tusan! Fast när vi skulle ta bussen hem mådde jag så illa att jag inte visste vart jag skulle ta vägen.Chauffören körde som en galning, och det hjälpte ju inte att jag inte hade ätit på väldigt länge. Men nu har jag ätit och mår toppen! Måste bara säga att imorgon blir en superduper slapp dag. Först har jag sovmorgon och sen historia, efter det slutar jag. Då blir det att åka hem till farmor och farfar. Vet inte riktigt  vad jag ska hitta på nu, men det visar sig väl. Hm, det var något jag skulle berätta, men kommer inte ihåg vad ;p haha.  Ursäkta att det inte blivit så mycket bilder, men det kommer ska ni se :)

puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0