Torsdag 10 april

Hejhej, sitter i skolan just nu. Blev ingen sovmorgon för mig, för vi skulle tydligen ha samhällskunskap iallafall. Men när vi kom så var läraren sjuk, skööönt. Jag har hellre lång rast än sitter bänkad för att ha samhällskunskap en seg torsdagsmorgon! Så nu blir det bara att vänta på historian och sedan åka hem, gött. Det blev tyvärr inte mycket uppdaterande igår kväll, jag hade ganska mycket att göra.

Har ni nånsin varit med om att ni ligger i sängen och smsar och helt poffpang somnar, (med mobilen i handen) för att man är SÅ trött!? Det händer mig ofta nu för tiden.

Men nu ska jag fördriva tiden och läsa lite bloggar. Hoppas ni får en bra dag!
Kram,


Kommentarer
Postat av: jessica

japp, jag känner igen det där med mobilen. fast sen typ fem minuter efter man har somnat vaknar man (oftast) och skickar iväg något osammanhängande som man sen inte kommer ihåg för man är så trött :) det har hänt mej ett antal gånger :)

2008-04-10 @ 14:21:49
Postat av: Bella

jessica: Haha, ja exakt så är det!

2008-04-10 @ 16:25:34
URL: http://medbella.blogg.se
Postat av: nea

gahh du är för bäst! :D

2008-04-14 @ 20:49:24
Postat av: nea

gahh du är för bäst! :D

2008-04-14 @ 20:51:59
Postat av: Bella

Nea: Du är för bäst gumman!

2008-04-14 @ 20:54:56
URL: http://medbella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0