Äntligen fredag

Sista fredan innan skolan nu då. Ska upp om sisodär 4 timmar o 45 minuter, grrreat! Blir att ta bussen till laxå. Jag och girlsen ska spendera fredag till lördag i hannas sommarstuga, kommer bli helbra. Och jag måste verkligen vända tillbaks på dygnen nu alltså, annars kommer det aldrig funka med skolan. Och suck, skolan. Visst blir det kul att träffa alla igen, få lite nytt folk i klassen. Men fy sjutton för lektionerna och att gå upp tidigt. Har för övrigt sett schemat också, och om man jämför det och det vi hade förra terminen så är det nya pain in the ass. Ne slut pratat om skolan och tråkiga lektioner, jag blir deprimerad.

Nu ska jag lyssna lite mer på musik, prata med folk osådär. Sen äre sängen som gäller. Någon timmes sömn vore ju bra om jag fick, eftersom det lär ju inte bli mycket sömn där borta i stugan.

Sleep tight!


gammal bild! va mörkt hår jag hade där, mot nu alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0