Don't worry, you're not alone

Började dagen med frukost, sedan var det bara att ta på sig kläder för att gå ut och gå. Var ute och gick i 2 timmar, och självklart spöregnade det. Allt folk som var på stan gick under tak etc, för att inte bli blöta. Men regnet hindrade minsann inte mig från att fortsätta gå. Sen när regnet upphörde ett tag kom allt folk fram, och det kändes som att jag var den ända som var dyngsur. När jag kom hem var det en varm dusch som gällde, blöt som jag var. Sedan cyklade jag med brorsan till behrn arena. Den grabben har verkligen noll lokalsinne. Så jag ska cykla dit igen efter matchen, gud vilken snäll syster jag är!  Och eftersom jag är så hurtig idag så ska jag ta en promenix till ica snart, sen, för att köpa godis som belöning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0