Första skoldagen

Finns inte alls mycket att säga, är trött som sjutton, trots att vi inte hade någon seriös lektion. Självklart försov jag mig imorse också, tur att vi har sovmorgon imorn! Hmm, jajust, fick ett sms av hanna imorse, dom hade tydligen bytt våran älskade idrottslärare mot nån annan. ÅÅHNEJ, var det första jag tänkte, nu måste vi göra bip test, haha.. Men sen idag fick vi reda på att det blir nog en ny tjej till idrottslärare. Får hoppas på det bästa helt enkelt. Jag har även en ny lärare i svenska, hon verkar läskig. Vill hellre ha förra svenska läraren, katarina, men hon är gravid, eller barnet kanske redan ploppat ut. Har inte riktigt koll på det dära, ioch med att det varit lov.

Nu har jag precis käkat mat, tacopaj minsann. Så nu är jag både mätt och trött.

Kommentarer
Postat av: Andreas Hellberg

Hehe aah godnatt på dig :)

2008-08-19 @ 23:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0