Böcker

Jag älskar att läsa böcker somman verkligen fastnar för, men det är inte ofta jag har tid. Jag har en hel radda med böcker som jag börjat läsa men aldrig läst klart. Blir lätt att jag hittar en annan bok som även den verkar bra. Så så äre med den saken. Igår började jag läsa Är det någon där? skriven av Marian Keyes. Det var mamma som tipsade mig om den då hon tyckte den var rolig ;p Sen började jag även läsa Pojken som kallades det idag, skriven av Dave Pelzer. Denna har jag läst några gånger förut, men den är så fruktansvärt bra och hemsk att man kan läsa den igen.Desutom är det en självbiografi. Ett boktips helt enkelt!

Nu när jag är inne på boktips så ska ni som gillar Dave Pelzers triologi läsa En brors berättelse. Som titeln säger så är det Dave Pelzers bror som berättar. Jätte bra bok!

Nu blir jag helt boknojjig, måste läsa måste läsa :D

Kommentarer
Postat av: Hanna

Håller med, är också inne i en sådan period just nu :s

2008-07-12 @ 20:28:23
URL: http://thefabulouslifeofhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0