picknick i solen

Sluta tidigare är bäst. I väntan på tåget drog jag och hanna till ica, där vi köpte gott till våran picknick vi skulle ha. Bra som vi är går vi upp till stationen och sätter oss på backen, fullkomligt normalt. Men det var nice, satt där i solen och prata och mummsa ;b Sen helt poff kommer det en kråka så jag slängde lite bröd, vilket jag inte skulle ha gjort. För sekunden efter var hela släkten där och tiggde :(
Förresten gick tyskan sämst förut, hade muntliga nationella. Alla bara skratta åt alla, vi satt där som ett gäng amatörer, jag, fredrik, jonis, amir och damir. Haha.. vilket gäng ;p Jaja ett tveksamt G får vi iaf :D

Imorn blir en slappar dag. Ingen historia, YYEESSS! Sen på alla andra lektioner så ska vi bara snacka betyg..

nåja. Nu måste jag dricka vatten. Sen ska jag ta 3 bussen härifrån laxå till f-rödja.

Later!

Kommentarer
Postat av: Marie

Hoppas du får en trevlig dag!

2008-06-04 @ 14:29:26
URL: http://Mariiereling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0