jordgubbssaft

Sitter här för jag kan inte sova. *djup suck* Ligger bara där och tänker så det knakar, gråter lite, och allt känns lite bättre, för stunden. Sen börjar man tänka massa igen o ah suck.  Och att jag ska vara så otroligt envis, jobbig och inte tillräckligt bra är saker jag kan hata mig själv för. ja menar, vem vill inte känna att dom räcker till och betyder något. Och vem vill inte känna sig behövd. Ah jag vet inte hur det är med er, men jag kan tänka mig att ni, som mig vill känna dessa saker. Usch, varför sitter jag här och deppar, jag borde ju sova.. Borde kanske langa iväg ett sms till en som betyder otroligt mycket, för jag orkar verkligen inte när det blir såhär. Fan va jag svamlar! ni fattar inte ett piss av vad jag skriver.


detta skrev jag kl 02.36 inatt. Sparade det i utkast, hmm.. Depp? yes. Så jäkla töntigt egentligen, men men. Varför ska det behöva vara såhär?  
well, i guess this is the end of it all.

Kommentarer
Postat av: jessica

that's exactly like I felt yesterday! och inatt..

2008-06-12 @ 17:59:44
URL: http://jessicaborell.blogg.se/
Postat av: Nea

<3

2008-06-12 @ 20:36:42
URL: http://neakallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0