I say a little prayer for you

En liten sammanfattning av helgen..

Fredag: Skolan, simmade med hanna, hem, myskväll hemma.
Lördag: Lugn förmiddag som övergick till partykväll&natt. Lyckat as usual!
Söndag: Gick upp tidigt, somnade sent. Ärligt talat vet jag inte vad jag fördrev söndagen med..

Lite kort sådär.

Just nu sitter jag hemma hos f&f. Är helt jäkla slut.. Blev en lång dag i skolan och efter det körkortsteori på körskolan. Till råga på detta har jag väldigt ont i ryggen...
Håller på och trixar lite med tyskaredovisningen jag och damir ska ha på fredag, kan bli spännande, haha. Julmust dricker jag också förresten.

Mitt mål idag är att lägga mig vid 10. Kommer aldrig lyckas, men jag måste verkligen sova känner jag.

tingelipling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0