Idol

Ohno!  Hur kunde min älskling Lars åka ut ur idol ikväll !? :(  Den där johan palm eller vad han heter borde ha åkt ut. Vore det inte för alla småbrudar därute så skulle han åkt ut :D Men men, lars babe kommer fixa en platta nu efter idol vilket fall.

Shit, blev nästan lite depressed. Och lars & robin E var så söta där i slutet. Ujuj, idolidolidol. Vem hade kunnat ana att jag skulle fastna för idol..

Egentligen tycker jag att allihopa i dagens program ska vinna, det vore great. Men jag är nog fortfarande mest fäst vid Alice, hon är grym!



Kommentarer
Postat av: Hanna

Men eller hur! Resten av svenskafolket förstår inte hur genuin han är!! Vi får starta ett skivbolag så han kan spela in en skiva hos oss :) Mr stelpinne - Robin B skulle också kunnat åka hem.

2008-11-08 @ 01:55:56
URL: http://thefabulouslifeofhanna.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag håller med! Lars är har dels en sån skön humor & så sjunger han bättre än dom andra! Platta måste det ju bli, hoppas jag! haha :)

2008-12-13 @ 13:22:43
URL: http://ahnah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0