Imorgon är det fredag

Jahaja, gårdagen var brabrabra..slutade mycket tidigare. När jag kom hem råkade jag somna när jag skulle plugga. det va skönt må ni tro.

Idag är det torsdag och vi slutade några timmar tidigare idag med! Jag och hanna drog direkt till simhallen och införskaffade oss simkort för ett år. Och hurtiga som vi är simmade vi själkvart direkt också, 40 längder minsann.Vi har bestämt oss för att  simma de dagar vi slutar tidigare, mummmmsssss.
 
Nu är jag seg efter allt klorvatten, men jag måste plugga företagsekonomi eftersom vi har  prov imorgon :(

vet inte ens om texten är sammanhängande. Men huvudsaken är att jag fattar


ciao

Kommentarer
Postat av: VS

Haha, det är väldigt givande med företags ekonomi. :) Om man nu tycker det är kul som jag. :P 40 längder är inte dåligt!

2008-11-06 @ 15:05:14
URL: http://varissvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0