Snö!

Dagen har varit helt ok bra, förutom alla dessa tråkiga lektioner i skolan förstås.. Blev på jätte bra humör innan sista lektionen som var latin. Det började nämligen snöa, massor. Sånna här stora, fluffiga flingor :) Men tyvärr så sjönk mitt braiga humör direkt när jag såg våran älskade latin lärare komma gåendes i korridoren mot oss. Pyttsan.

Anyway. Nu sitter jag här i sängen och dricker mitt kalla glas oboy samtidigt som jag msnar,lyssnar på musik och förbereder mig inför muntliga redovisningen på företagsekonomin imorgon.

Jag har förresten kommit på en sak, när jag har tråkigt måste jag äta något, HELA TIDEN! Jag fattar inte!? Spelar ingen roll om jag inte är hungrig, jag måste tugga på något.. Detta kan ju verkligen inte vara normalt...

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0