Hjälp!

Okej, nu börjar jag bli lite smått stressad.

Imorgon: Fetaste latin förhöret på latinen, och jag har inte börjat plugga..
Torsdag: Muntlig redovisning på företagsekonomin / info&layout.
Fredag: Muntlig redovisning på tyskan, självklart på tyska.

Och så måste jag börja börja skriva en argumenterade text om dödsstraff, vet inte om jag ska vara för eller emot. Jag har även en skrivuppgift på filmkunskapen jag måste börja med..


Det bästa vore att lägga mig i sängen under täcket och sova bort hela veckan. - inga fel alls.



over and out

Kommentarer
Postat av: sophie

Svar: Ska bli riktigt härligt att komma iväg två veckor ifrån kalla sverige :)

2008-11-19 @ 18:36:03
URL: http://sophiesimonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0