Back on track

Ajjemen! Här är jag igen, alive and kicking, som min engelska lärare i högstadiet skulle säga. Har inte alls varit aktiv på jag vet inte hur länge. Senaste inlägget var nog i augusti nångång skulle jag tro. Har hänt en hel den sen sist ska ni veta. Men om jag skulle berätta, så skulle detta inlägg bli väldigt väldigt långt.

Tänkte först börja om helt från början i en ny blogg, men det känns lite.. vad ska man säga, ledsamt. Hehe, har ju skrivit en hel del i denna blogg redan. Men men, hur det blir med bloggen får tiden utvisa.

Kvällen ska spenderas med mig själv, faktiskt. Ska alldeles strax tända ljus, lägga mig i sängen och kolla på en film. Är trött som alltid, så detta passar mig perfekt.

Men vi hörs senare, om jag inte somnar vill säga!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Eric

Welcome back!

2008-10-18 @ 10:05:56
URL: http://pixeltypo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0