So go fuck yourself

Gomorron. Har precis atit frukostbuffe, behover jag namna att jag ar ackligt matt?! Var inte ens hungrig efter den maktiga buffen igar kvall, men åt andå 4 gånger mer an vad jag brukar. Lar ha gått upp minst 4 kg igår och idag, haha. Ska verkligen ut och springa nar jag kommer hem.. Och hem ska jag nog om någon timme eller två, fast forst blir det ett stopp i Hjo.

Kul for folket omkring mig nu, då jag ar på samsta humoret.. Cheer me up please!

Nej nu ska jag dricka annu en cappuccino. Over and out

Kommentarer
Postat av: Varis

Godmorgon! Sovit gott? Svingott med buffé så länge man mår inte illa. xD

2008-10-19 @ 11:33:55
URL: http://lvarissvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0