When you look me in the eyes

Regnet det bara öser ner,så sant som det är sagt.. Riktigt höstrusk ute nu alltså. Dagen har varit helt okej. Första lektionen hade vi spinning på idrotten, tur för mig att jag och spinning är PERFECT MATCH ♥ Sen hade jag både företagsekonomi, psykologi och till sist 90 minuter latin, puuuuuuh! Efter det utvecklingssamtal som gick super, jag är så duktig så ;) Nu sitter jag här hemma hos pappa helt alone. Riktigt hungrig är jag också, men mina matlagningskunskaper är inte de bästa enligt mig. Eller rättare sagt, jag orkar inte! För egentligen är jag bra på att laga mat, det vet dom som smakat.

Så kanske ska ta och fixa en riktig gourmetmiddag till mig själv nu då....


Kommentarer
Postat av: mikaela

hjärta bella <3<3<3

2008-10-25 @ 11:16:25
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0