Without you

Hellu. Sitter har pa ett hotell i jonkoping, och som ni marker funkar inte dom två sista bokstaverna.. Dagen har bestått av shopping, hittade tråkigt nog nastan inget. Och att springa omkring i klackar med skavsår som mina ar inte att rekomendera. Fy rackarns va ont jag har! Men men, strax ska jag gå upp till hotellrummet igen och kolla high school musical 2 som går på tv just nu. Efter det blir det den efterlangtade buffen, har nog svallt mig lite extra om man sager så, hehe.

trevlig lordag.

Kommentarer
Postat av: Varis

Fin blogg. Ska läsa fler inlägg här. :) Är filmen bra? Har inte sett Highschool musican.

2008-10-18 @ 18:06:08
URL: http://varissvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0