No need to cry

Tjalabooomba.

Idag blev det att luncha med hanna och jessica, kina mat minsann. Alltid lika gott.. Efter det gick vi ut och pratade mer skit. Fredag till lördag ska vi ut till hannas sommarstuga, blir nog mysigt. Detta blir tredje året jag är där, och varje gång har jag blivit så rädd pga ex blåst, regn osv.. att jag gömt mig under täcket och rent ut sagt hackat tänder och skakat. För er som vill veta blåste det så mycket förra året att dörren flög upp, mitt i natten, det var kolsvart, Jag lovar, det var nära döden upplevelse. Men man skrattar alltid lika gott åt det varje gång.

Nu är jag extremt trött. Somnade sent i natt, eller ska man säga tidigt imorse? Och jag åkte till laxå vid halv 9 imorse. Usch, jag får sluta smsa hela nätterna...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Minst sagt!

2008-08-13 @ 21:00:36
URL: http://thefabulouslifeofhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0