Sista lovdagen..

.. Och det känns förjävligt rent ut sagt. Vart tog lovet vägen ? Och sommaren? Usch säger jag bara, behöver ha en månads lov till, minst. I vilket fall, börjar SP2C imorn, blir inte så stor förändring mot ettan. Nya lektioner, nytt schema, lite nytt folk i klassen, ja det är väl typ det. När jag, hanna och jessica kollade schemat för några dagar sen så var det väl helt ok, men nu har dom jäklarna ändrat schemat, och naturligtvis till det sämre. Goodbye ljuva sovmorgon :(

Fick för mig att ha en liten "pyssla om mig själv kväll", så just nu sitter jag här med hårinpackning och ansiktsmask. Efter detta ska jag ta ett fotbad, nagelbad och måla naglarna. Sånt som behövs helt enkelt. Hade även tänkt lägga mig väldigt mycket tidigare än vad jag gjort hela lovet. TÄnkte fortsätta läsa boken jag håller på med, "törnbädden" alltså tredjde boken i serien skriven av Virginia Andrews.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0