Who'll stop the rain

Idag har jag faktiskt varit riktigt duktig. Hela dagen har gått åt till att plugga teori till körkort, fick 69/69 på ett test. För bra är jag. Sen har jag även övningskört, och jag vill inte vara allt för självgod, men jag kör faktiskt riktigt bra. Och konstigt nog är jag nog bäst på att backa (!!!!!) Jag är typ kung på att backa. Haha, nog pratat om allt vad bil och körkort heter.

Efter allt detta så belönade jag mig själv med en film och massa gott. Jag har för mig att filmen heter "december boys". Den slutade nyss, och var faktiskt underbar. Jag började gråta :)

Kommentarer
Postat av: Amanda Eklund

håller du med mig eller har du någon egen åsikt pga det jag skrev om i mitt senaste inlägg eller bryr du dig inte?



(inget påhopp)

2008-08-18 @ 13:30:44
URL: http://dumpamig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0