Liseberg

Kom hem för inte så länge sen. Jag, emma, pappa och agnetha har varit på liseberg hela dagen. ÄCKLIGT VARMT :D, men alltid lika kul. Jag och emma åkte tills vi storkna. Och nu har jag insett hur jäkla höjdrädd jag faktiskt är.  VI gick även gasten, och jag skriker lika mycket varja gång. Jösses va skraj man kan va ;p Jag skrek mer än vad lilltjejen bakom gjorde, men jag får skylla på att jag faktiskt gick först! Självklart spelade vi lite också. Jag vann en stjärnvinst (marabou) :D:D, 2 chipspåsar och någon annan påse med choklad. Och jag som skulle sluta käka sånt. Bild på detta kommer imorgon. Nu är jag massa trött så ska läsa lite bloggar, lyssna på musik och snacka med lite folk. Efter det blir det sängen för min del, ska sova så länge jag bara kan imorgon för det behövs verkligen.

Over and out!
 Gammal, seriös bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0