Björn Axén

image56
Plattade håret osådär förut, agnetha tog med sig björn axéns volume master hem för några dagar sen, så jag passade på att prova den förut. Den var ju typ cool, ehhe ;p

Just nu funderar jag allvarligt på att sova. Har inte sovit ut på år och dagar känns det som. Men jag måste ju göra klart engelska papprena, jaja, får se hur jag gör. Torsdagar är nog den jobbigaste dagen i skolan, fast imorgon blir den nog inte fullt så jobbig. Då vi missar både historian och samhällskunskapen på morgonen för att kolla på film. Sehr gut, för då kan man sleepa. haha, jag och mitt sova hela tiden. Men ingen har väl dött av för mycket sömn !?
Ne hörrni, detta blir mitt sista inlägg för idag. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0