30 januari

Sista dagen på praktiken, helg, så jävla skönt. Fick sluta redan vid lunchen. Och med mig hem fick jag en påse med massor av gottigott eftersom jag varit så duktig. + Att söta Kicki lämnat kommentar i pappret som ska lämnas till skolan: "En jätteduktig och arbetsvillig tjej, som vi vill ge, det högsta betyg som går att få" . Jeppp, that's me people!

Förövrigt så ska jag strax åka hem till mamma. Blir en natt utan älskling vid min sida.. Kommer kännas tomt eftersom vi sovit tillsammans nästan hela veckan. Men åker till honom på söndag iaf ♥

Så vad händer i helgen då? Blir nog mest mys med familjen. Inga fel! Plugga ska jag också göra.. Och sola ochochochoch shoppa :)

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0