5 Januari

Om exakt en månad fyller jag 18! Förstår det knappt själv..

Idag gick jag upp lite efter 6, då jag skulle med en buss 06.35. Behöver jag säga att det var jobbigt o att jag var väldigt trött? I vilket fall, så gick jag till farmor och farfar och sov en liten stund. Lite senare åkte jag in till stan med Hanna. Där blev det shopping och god mat. Mycket trevligt må jag säga, men höll på att frysa rumpan av mig när jag skulle cykla hem. Det är ju helt galet kallt ute.
Nu är jag iaf hemma hos farmor & farfar igen, ska sova här. Men imorgon blir det minsann ingen sovmorgon för bella, eftersom pappsen kommer och hämtar mig vid kvart i 9. Och om 3 dagar börjar skolan :( Får trösta mig med att vi har lite sovmorgon då iaf, + att vi slutar tidigare än tänkt på fredag.

Farmor & farfar är så söta. När jag kom hem hade dom lagat god mat, bara sånt som jag tycker om. Champagne, semla och godis hade dom också köpt. Fick dåligt samvete då jag var proppmätt när jag kom hem..
Men nu tänkte jag göra klart min filmkunskapsuppsats som borde varit klar för längesen. Efter det ska jag gå ner till farmor o farfar för mys och gottigott. Min mage kommer dock svälla upp ännu mer, men det är smällar man får ta.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0