And when I hold you

Jag fryser helt galet mycket och min mage är fortfarande uppsvälld sen igår :(

Idag har jag bla. läst i psykologi boken, fixat med datorn och tagit en långpromenix. Jag klickade även hem lite kläder oså här på kvällskvisten. Men kul att behöva vänta ända till v.15 på en jävla bikini, som ändå inte kommer passa.. haha!

Nu blir det strax sängen för min del, ska ju faktiskt upp kl 6 imorgon. Lite senare imorgon åker jag till johan och myser.

På torsdag börjar skolan :( Jag som precis börjat varva ner såatt säga. Och jag förstår verkligen inte hur jag ska orka med alla prov.. Det enda positiva är ju att det är mer ledigt på vårterminen än höstterminen..

osammanhängande text, men hey! vem bryr sig

sängen var det ja, sleep tight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0