Eyes on fire

Fredag: Johan och hans mamma hämtade mig sen köpte vi kina mat. Efter det kollade vi på tadddaddddaammmm.....TWILIGHT! ♥  Han hade aldrig sett den, och konstigt o tråkigt nog fattade han tydligen inte det braiga med filmen.

Lördag: Sov längre än vad jag brukar hos johan, kanske beror på att vi somnade sent?. Men ah, duschade rekordsnabbt sen bar det in till örebro. Johan skulle ha någon jäkla kabel (???) till datorn eller någe. Väl hemma skulle jag och johan vara duktiga och göra maten, tacos. Jag hann inte längre än att skära klart kyckligen.. För efter det sa jag till johan att jag mådde illa, sen vips så svimmade jag. Slog i huvudet i stengolvet  gjorde jag också. Men men, nångång måste vara den första. Har inte en aning om varför jag svimma, men nu efteråt känns det nästan lite pinsamt ;p Så ska ni svimma, gör det hemma! Sen blev det iaf mat och efter det skulle jag vila minsann. Såg på ensam hemma och scream gjorde jag också, eller ah, vi rättare sagt.

Idag, söndag: Gjorde inget speciellt, men tiden gick snabbt. Åt tacos till frulle sen fikade vi också. När jag väl skulle hem så var tåget försenat, och jag fick frysa i 45 minuter. Det var dom kallaste 45 minuterna i mitt liv. Men jag var vid liv när jag kom hem iaf. Nu ska jag inte göra ett skit tills jag ska sova. Eller jo, nätshoppa!

over and out


Kommentarer
Postat av: jessica

lyckat ;)

2009-01-04 @ 21:44:02
URL: http://jessicaborell.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0