HAPPY ME!

Tänkte bara säga att jag har äntligen FIXAT PRAKTIKPLATS!!!!!... PÅ ICA! Nu känns det mycket bättre, och jag har praktiserat där en vecka förut och det är faktiskt kul. Mitt framtida jobb kanske?! Time will tell.

Annars så har dagen varit otroligt seg och jävlig. Från 07.50-11.00 satt vi vid datorerna och höll på med någon faktura (??).. Bengan och Sirrkkkkuu gör ju inte det hela till det bättre precis. Ne fytusan!  Efter det hade vi 1 timmas matte och efter det english. Som tur var så kollade vi på film på engelskan och självklart sov jag igenom hela filmen :) + att vi fick sluta tidigare. Våran nya english lärare är verkligen great :D!!

Nu ska jag göra scones med brorsan och efter det blir det att plugga deutsch.

Kommentarer
Postat av: karrå

hahaha Myran är så seg :O ..

2009-01-16 @ 16:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0