dålig uppdatering

Har inte uppdaterat något idag, har inte hänt så mycket faktiskt. Jag har åkt från mamma till pappa, städat  lite o sådär. Ska bli så otroligt skönt att vara ledig både imorn och på tisdag. Imorgon blir det nog att åka till laxå. Eddie och Emil ska förmodligen bowla, så jag tänkte dra dit och heja lite. Tur för dom att jag inte är med, skulle bara vinna. HAHA.  Och jag börjar få lite smått panik för den muntliga redovisningen vi ska ha på tyskan. Har inte börjat på den än, och jag har inte heller med mig böckerna hem. Väldigt lyckat av mig! Förresten, kul att laxå (team lotta) gick vidare i körslaget igår. Och erkänn Brolle är snygg!? Men nu tänkte jag kila ner och äta lite tacos. Pussochkram tills vidare

Kommentarer
Postat av: eddie

ujujuj, strike på strike kommer jag få (A)

2008-04-13 @ 19:57:53
Postat av: Bella

eddie: du tror så mycket (A)

2008-04-13 @ 20:12:56
URL: http://medbella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0