Fredag 25 april

Tjabba! Sitter just nu i skolbiblioteket med jessica, vi har samhällskunskap så vi håller på med vårat kina arbete. Det ska vara en powerpoint på engelska, coolt va. Skoja bara. Men iaf, efter detta har jag engelska, då ska polisen komma och informera om massa stuff, sånt som man absolut inte har hört förut (ironi). Sen efter det så äre matte som gäller, and after det så slutar jag. Skönt värre. Hoppas det blir lika varmt som igår, för då blir det att snabbt åka hem och lägga sig och sola. Skönt att det är fredag idag också. Typ hela veckan har jag tänkt att jag är en dag före, inte bra. Jaja, får se vad som händer ikväll. Men nu ska jag fortsätta med kina. Hej så länge.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0