1 augusti

Helt sick, nu är det redan augusti och 18 dagar kvar tills skolan börjar, jag vill inte. Får ta vara på dom sista veckorna som är kvar på lovet. Har lite inplanerat iaf, tex hannas sommarstuga med girlsen näst nästa vecka :)

Idag har jag inte gjort någe speciellt. Kollade på grease 2 på tvn, åkte till laxå o kusinerna vid 4. Där åt vi bl.a mat, kolla film (harry potter <3) , spelade fotboll, blev mygg attackerad och annat mysigt. Var där ett bra tag då vi nyss kom hem därifrån. Nu ska jag bara lyssna på massa musik och koppla av :)

miss you

Jag blir helt galen(!!!!!), ni ska se min hud, flagar som F*N! :( Och jag som var happy över att fått massa färg i varberg, nu försvinner den ju blixt snabbt. sicka problem man kan ha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0