Here I am

Måndag och 2 dagar kvar till julafton. Tiden går helt sjukt snabbt..
Har iaf haft en helmys helg. 

Fredag
: Först mys i örebro med tjejerna, sen hem till johan.
Lördag: Johan åkte med mig hem.
Måndag: Johan åkte hem för någon timme sen och nu är jag rastlös.
               Och min halvsyrra fyller 16 idag, grattis stumpan!

Nu kommer jag inte träffa johan på 9 dagar. (!!!!!)
9 långa dagar om jag får säga det själv. ♥

"Den som väntar på något gott väntar aldrig alltid för länge" - Eller !?





Kommentarer
Postat av: BumBi

Haha exakt älskling,.... Alltid förlänge:( <33

2008-12-22 @ 20:54:29
Postat av: bella

BumBi<3

2008-12-22 @ 22:31:07
URL: http://medbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0