Jag säger då det..

Åkte ju till skolan imorse för att hämta allt i mitt skåp. Kommer dit vid kvart över 12 och ser att vaktmästaren lagt en lapp " kommer snart! 13.00" Ohno tänkte jag, mitt tåg till laxå går ju 13.01. Medans jag väntade på att klockan skulle bli ett gick jag till lindex för att jag skulle köpa lösnaglarna. Men självklart fanns dom inte. Så jag gick till skolan och satte mig på ett element och vänta. Sen efter låång tid var kl 13.10 och han hade fortfarande inte kommit. Mitt nästa tåg skulle ju gå 13.33 så bäst för han att han kom vid kvart över 1. Jaja, gissa om det var tungt att gå med alla böcker. VÄl i laxå gick jag förbi centralskolan, träffade moa babe :D o ikväll har dom niornas avslutningsfest, minns så väl förra året då jag va på det. Ojoj säger jag bara.. HAH. Sen i väntan på bussen till finnerödja joinade jag pontus :) och joel den jäkeln skulle bara ta massa kort på mig, sånt gillas inte alls! Och jag är så fy tusans trött´.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0