Måndag

Jahoppp, måndag nu igen då. Är sjukt trött efter att ha sovit på tok för lite i helgen. Var ju vid båten så har inte bloggat. Hade iaf väldigt mysigt, förrutom dom där sliskiga killarna, eller vad säger du julia? ;p  Hade en kort historia lektion förut. Hon sa bara betyget sen så skulle vi städa nåt. Efter det gick jag och hanna och lämna massa böcker, men jag hittar inte min geografi bok. Någon kotte där ute som vet var den finns?! :)  Nu ska jag, jessica och hanna strax gå till svenska läraren och säga att vi måste ha svenska lektionen tidigare så vi kan sluta tidigare. Denna dag kommer bli otroligt seg, har bara massa rast och får veta betyg. Efter skolan ska jag hem till johan! Sen så imorn och på onsdag är jag ledig:D torsdag= skolavslutning   sen looooooov! massa bra. Ne nu ska vi kila, Hejs!


Kommentarer
Postat av: Cassie

Svar. Varsågod ;D

Min snygg, usch nej! min header och bakrund, klockan o de försvann i flytten.. :/

2008-06-09 @ 09:15:27
URL: http://cassie92.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0