röda naglar, film och morgondagen

Har nyss sett klart en film och målat naglarna. Men naglarna blev misslyckade, det hann aldrig torka ordentligt och jag började hålla på med massa grejs så att lacket skrapades bort. Målade om några naglar men självklart lyckas jag med att det skrapas bort ännu en gång.  För övrigt så är jag på extremt dåligt humör just nu. Jaja

Imorgon ska vi iallafall åka ut till båten och stanna där tills söndag, blir nog helmys. Dom andra åker bil dit vid typ 11 så jag och julia tar nog bussen vid 9. Så det blir massa stek och bad. Får hoppas att jag inte bränner mig ännu mer.. Nåja.
Call me whenever you have time, duvet

Det är jobbigt när andra kan få en att bara vilja lägga sig i sängen under täcket, och typ gå under. Usch, hatar att vara deprimerad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0