Söndag

Blev inte mycket sömn inatt heller, så det var lite jobbigt att gå upp vid 8. Iallafall.. Pappa är brandman så han var på larm igår eftermidda vid 3 tills kvart i 2 inatt. När han kom hem hörde han attt det prassla massor upp på brorsans rum så han ropade ju på honom och fråga vad han höll på med, men brorsan svara inte. Och jag var ju inne på mitt rum och lyssnade. Sen ropa han ännu en gång, och brorsan svarar nyvaket " ahhh vaa, ne oj, jag tror jag somna vid datorn". HAHA så fult, lillskiten :) 

Nu är jag hos mamma sen ett bra tag. La mig i sängen förrut för jag skulle bara lägga mig en snabbis, men självklart somna jag i en timma :) Nu ska jag dricka upp min saft och prata med mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0