back home

Yes, nu är jag hemma igen. Blev onödig shopping som vanligt ;p

Tänkte berätta en rolig grej som hände i skolan. Jag, jessica och hanna var påväg till matsalen, i think. I vilket fall, vi pratade om bloggar och om vi tycker det är jobbigt att läsa långa inlägg med enbart text. Så säger jessica sin åsikt om att Blondinbella har långa inlägg och att hon inte brukar läsa dom.
Jessica: "Hon pratar ju bara om sin muff".
Både jag och hanna asgarvade, det gjorde även jessica när hon insåg vad hon hade sagt. Med muff menade jessica självklart MUF- moderata ungdomsförbundet, som Blondinbella är väl insatt i. Ni kanske inte alls tycker det verkar roligt. Kanske beror på att ni har tråkig humor eller så är jag sämst på att återberätta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0