it's summer folks

herre gudars va varmt det är ute, det kokar! inte för att jag klagar ;p Ne men jag har slutat nu iallafall, för en dryg halvtimma sen. Hade ju våran sista idrottlektion med bara klassen, i och med att vi splittras till tvåan då vi väljer olika inriktningar. Men som tur är ( då jag trivs i denna klass) så har dom flesta som mig, valt ekonomi. Aja, vi spelade brännboll ute i värmen, ujuj. VARMT! Nu sitter jag bara och segar, ska strax gå till tåget med hanna och åka hem. Eller jag kommer ju inte längre än till laxå. Så jag ska hem till farmor och farfar en stund innan bussen till f-rödja kommer. Fast det finns nog inte så mycket att göra, eftersom dom har nog inte slutat jobbet än. Haha.. nog tjatat. Nu ska jag kila iväg.  Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0