Lördag 10 maj

Jäklar vad tiden går fort! Det är redan lördag och klockan är 18.38. Synd att helgerna går så snabbt. Men men. Kom hem från kumla för ett tag sen. Var ju som sagt hos Johan igår till idag, mys! Mer om det orkar jag inte berätta. Hm, jag är så himla seg ska ni veta, fast det var jag igår också, måste bero på värmen. Märke när jag skulle springa ner för trappan förut och sen upp igen, det var som om allt gick i slow motion. Allt snurrade och sådär. Men men, jag ska inte klaga på det varma vädret som vi faktiskt har nu. Men det ska ju bli sämre nästa vecka, vem är förvånad? Inte jag iaf. Ne hörrni, nu ska jag ut till kära studsmattan. Något annat orkar jag inte med idag.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0