Måndag och trött

Återigen måndag, och jag sitter här i skolan. Har nyss haft np i tyska i ungefär 2 timmar. Det gick verkligen sämst, men det visste jag redan från början så jag hann aldrig att bli nervös innan :) Får hoppas på att jag får g i betyget iaf ;p Jag är så jäkla trött så det finns inte, somna säkert vid 4 eller nåt inatt, sen blev det att gå upp vid 05.40. Puuuh. Men vet ni vad, jag åt faktiskt frukost idag, jag har inte en aning om hur jag hann men det gjorde jag. Frukost har tyvärr aldrig varit något för mig, men ibland så. Ne nu ska jag dra mig till aulan, någon ska prata om nån renovering eller nåt sånt tjaffs ;p Efter det är det lunch, sen geografi och svenska. Efter det bär det hem till mamma. Blir nog en sväng upp till stan också, need more shoes! :)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Fin blogg.

2008-05-12 @ 10:39:52
URL: http://sannawiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0