torsdag

Sorry för sämsta bloggningen, men jag var helt off igår.  Hade friluftsdag igår i skolan, haha. Började med att gå till nån jäkla skog där vi fick gå runt massor, spela brännboll, prata om allemansrätten och slå knopar, för booring. Sen skulle vi orientera, INGEN KOMMENTAR! Ne men det gick väl jätte bra, verkligen. Jag, jessica och hanna sprang. Det var jättejätte varmt,  vi sprang fel, jag hade massa ont i mina fötter, det blev massa klag. Sen fick jag springa utan skorna för jag hade ont, mysit värre, massa lera och gegg och haha. Hanna vurpa ner i en grop typ, det var kul. Aja, vi blev klara näst sist av alla i klassen, men mycke skratt blev det iaf. Och jag har aldrig varit så glad över att komma till skolan som jag var då.
Nu har jag snart tyska, tror vi ska ha nationella då också, men det blir nog bra.

Later!

Kommentarer
Postat av: Leo

Ni blev ju inte sist iaf :)

2008-05-29 @ 11:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0