Amigo

En väldigt slapp dag idag. Hade bara två lektioner så slutade innan 10. Jag och hanna gick till simhallen för vi skulle ju simma som alltid på tisdagar, men tror ni dom hade öppet då.. icke sa nicke. Kanske lika bra det, för jag åkte hem till farmor och farfar där jag åt lite sen sov i några timmar. Väl behövligt. Och igår gick jag och la mig vid kvart i 9(!!!!) så jag klarade allt mitt mål som var att lägga mig innan 10. 

Morgondagen blir inte alls lika slapp som idag, slutar nämligen 15.20. Och har 90 minuters latin som sista lektion, det går verkligen inte. + att vi har fetaste läxföhörenn varje vecka i latin, ärligt talat är de som prov.
Men men, har iaf sovmorgon till 09.35.

Just ja, jag köpte en Marabou Amigo idag eftersom både jessica och hanna sa att den var god. Och visst var den god, men ingen slår den vanliga... Nu tänkte jag gå igenom de redovisningar vi har i veckan (läs:lyssna på musik och ta det lugnt)


CIAOOOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0