Ångest ångest ångest

Det är vad jag har, ångest! För idag är det söndag, sista dagen på helgen/lovet. Och detta innebär att det är måndag imorgon, skoooooola. Jag vill verkligen inte, eller orkar inte rättare sagt. Lovet har gått för fort. Dock har det varit ett grrrreat lov, men för kort bara. Och hur kul är det att ha två prov direkt efter lovet ?! Matte och företagsekonomi, kan det bli värre? Tror inte det va. Så idag hade jag tänkt att råplugga, fast dom som känner mig vet att det inte riktigt är min "grej" hehe. Dessutom är jag riktigt trött, blev inte många timmars sömn nu på morgonkvisten. Behöver ju inte säga så mycket mer än att kvällen/natten va fun. Som förväntat, med bra sällskap alltså.

Synd att min kamera är pajjj.. Det är ju så mycket roligare när man kan lägga ut massa bilder :) Men det blir att införskaffa sig en ny snart. En systemkamera skulle ju inte sitta helt fel!

over and out


Kommentarer
Postat av: Lisa

svar: du är nu med och tävlar! :)

2008-11-02 @ 14:03:24
URL: http://wlisa.blogg.se/
Postat av: Nea

hihi, ja, det kanske jag är (a) tack, förresten, det är du med! <33

2008-11-02 @ 18:16:21
URL: http://neakallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0