Vilken jävla dag

Inte bra någonstans! Och dessutom så halkade jag idag också. Har i flera dagar sagt att jag borde halka ordentligt ute, för jag har varit påväg ner i marken 525 gånger. Så idag var det som sagt min tur..  Kom från ica och frös som en galning, sa till jessica att vi skulle springa. Hinner inte ens börja springa lite smått förrän jag ligger där på marken. Jäklar va ont det gjorde!!!! Har inte vågat kolla hur stort blåmärket på låret är, men eftersom jag trilla på is så slog jag i både svanskotan,armen och låret. AJAJAJ.  Nattis, jeffa, jessica och killarna bakom dom fick sig iaf ett ordentligt skratt.. Jag också iofs :) oså killarna längre bort som visslade :( haha .....

nåja, det ända positiva var väl att jag hade sovmorgon till 10.45.

Kommentarer
Postat av: Per

stackare :(

2008-11-27 @ 19:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0