Nytt inlägg

Usch va trögt det är att komma på rubriker, don't you think?
Just nu håller jag på att plugga latin och tyska.. eller ah, jag läser några glosor här och där samtidigt som jag läser bloggar och pratar med folk på msn. Självklart lyssnar jag på musik också. Just nu lyssnar jag på Nickelback- gotta be somebody. Loooovely! Och nu ikväll har jag hittat 3 låtar jag inte hört förut men som är riktigt bra. Tur för mig, för jag behöver verkligen nya låtar på mp3n. Nu snart ska jag plugga vidare (läs: sova).. Imorgon har jag latin, matte, tyska och företagsekonomi. Inget jag ser fram emot direkt, men får tänka på att det är fredag, slutar nångång efter 2.. Och självklart sista dagen innan lovet.

Godnatt!

Kan man annat än älska låten? Svar nej

Kommentarer
Postat av: johannanordin

visst är låten bra !? jag älskar den !!!!!

2008-10-23 @ 22:26:21
URL: http://ohyeahjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0